Перший магазин Сільпо відкрився у Києві ще в 1998 році. А сьогодні мережа Сільпо налічує 273 супермаркети у 60 містах всіх областей України. Крім того, у Києві, Дніпрі, Харкові та Одесі працюють делікатес-маркети Le Silpo. За свою понад 20-річну історію Сільпо перетворилося у добре відому мережу. Завдяки цьому вона успішно конкурує з такими відомими магазинами і супермаркетами, як Fozzy, Metro, Novus, VARUS, Арсен, АТБ, Ашан, Близенько, Велика кишеня та Велмарт.
Сільпо також відомий тим, що створює індивідуальний дизайн для кожного свого магазину. Серед дизайнерських супермаркетів відомими є Атмосферні Явища в Києві, Пригоди Тома Соєра в Одесі, Ар-Брют в Херсоні, Золотошукачі в Рівному, Гірський Екстрим в Івано-Франківську, Candy Shop в Житомирі, Venice Beach у Львові, Вишеньки на Вишеньці у Вінниці, Нікола Тесла Чекає в Дніпрі та багато інших. Слоган мережі Для вас ми змінюємося на краще! чудово відображає оновлення дизайну магазинів та інші новації, якими Сільпо постійно тішить своїх клієнтів.
Мережа Сільпо одна з перших в Україні заснувала власну торгову марку «Премія». Ці товари доступні у різних цінових категоріях, що дозволяє Сільпо бути одним з лідерів в категорії Супермаркети. Більшість магазинів Сільпо відкриті з 8:00 до 22:00 і 23:00, а частина працює взагалі цілодобово.
На офіційному сайті Сільпо діє Інтернет-магазин, де можна замовити товари онлайн і скористатися послугою доставки, або ж самому зробити самовивіз з магазину. Замовити можна навіть готові страви — мережа пропонує доставку на попередньо вказаний час, або ж експрес-доставку протягом 40 хвилин. Різні категорії товарів пакуються окремо, дотримується необхідний температурний режим. Оплатити можна будь-яким зручним способом — онлайн при замовленні, або ж готівкою чи карткою за допомогою терміналу під час отримання.
Найвідоміша акція Сільпо має назву Ціна Тижня. Вона діє з четверга по середу. Також час від часу мережа знижує ціни на дитячі товари. Завдяки акціям власного імпорту покупці можуть придбати іноземні товари за дуже хорошими цінами. Також серед акції Сільпо є Рибний Четвер, мережа опускає ціни на кулінарію ввечері, часто діють знижки на вино і сири, тощо.
Сільпо має власний мобільний додаток. З програмою лояльності Власний Рахунок покупцям доступні бонуси і бали, за які можна зекономити на наступних покупках. До додатку також можна прив’язати свою платіжну картку, і так оплачувати покупки. За це клієнт отримає додаткові бали.
Детальну інформацію про мережу Сільпо, а також адреси і години роботи всіх супермаркетів можна дізнатися на офіційному сайті silpo.ua.